Tallinna Kristiine Gümnaasiumi 2022/2023 õppeaasta arengueesmärgid ja peamised tegevused
1. Ülerahvastatud ja kahes vahetuses töötavas koolis turvalise koolikeskkonna tagamine põhikooli ja gümnaasiumi õppekavade täitmiseks:
- 2 ja 3.klasside õppetöö üleviimine pealelõunasesse vahetusse (kell 12.00-16.45) 4-12.klassides õppetöö paindliku tunniplaani alusel tunniplaani (kell 8.00-16.45)
- Vastavalt vajadusele meditsiiniline (kooliõde) tervisekontroll koolimajas
- Õpilaste ja töötajate vajaduspõhine vaktsineerimine ja testimine
- Ruumide pidev puhtus ja desinftseerimine
- Jälgida ja nõuda koolipere igapäevaste hügieeninõuete täitmist
- Koostöö koolimaja omanikuga, haldusfirmaga, toitlustusteenust osutava firmaga ja kooli ruume rentivate firmadega lepinguliste kohustuste täitmiseks erinevates (eri)olukordades
- Kooli töötajate, õpilaste ja lapsevanemate pidev koolitus, nõustamine ja mitmekülgne ning kiire teavitustöö Teamsis rahuliku koolielu toimimiseks
2. Õpilaste, õpetajate ja kooli töötajate vaimse tervise toetamine
- Jätkuvad kovisiooni töögrupid õpetajatele
- Võimalusel jätkub Eesti Supervisiooni ja Coachingu Ühingu hariduse töögrupi koostöö International Supervision and Coaching Institute) pilootprojekt, mille raames toetatakse grupinõustamistega õpilaste vaimset tervist
- KiVa jm vägivallatu koolikultuuri metoodikate rakendamine ja koolipsühholoogi nõustamised
- Liikumist propageerivate tegevuste ülekooliline kava 2022-2023-2024
- Koostööpäev õpetajatele kolleegiumina ja töörühmades kord kalendrikuus
3. Töö- ja õppekorralduse erinevate töövormide ettevalmistamine võimalikeks (eri)olukordadeks:
ÕPETAME ÕPILASED ISESEISVALT ÕPPIMA
- Ennastjuhtiv õpetaja ja õpilane – koostööpäev kord kalendrikuus, e-õppepäev. Õpilaste juhendamine vastavalt koostööpäeva õppeprogrammile distantsilt ja/või koolis
- Distantsõppe parendustegevused
- Täiendatud digitaalsed juhendid erinevates veebikeskkondades töötamiseks
- IT vahendite valmisolek õpilastele ja õpetajatele väljalaenutamiseks
- Tugispetsialistide, õpiabi ja konsultatsioonide võimalused koolis, Teamsis
- Praktilised eriolukorra/kriis/evakuatsiooni õppused kooliperele
4. Tallinna Kristiine Gümnaasiumi arengukava 2023-2028 väljatöötamine
- Kooli tulevik Tallinna haridusmaastikul vastavalt Tallinna linna strateegiale
- Põhikool versus gümnaasium
- Spetsialiseerumine
- Ruumiprobleemide lahendamine – õpilaste arvu vähendamine/juurdeehitus/mitmevahetusega õppetöö
- Tallinna Kristiine Gümnaasium 104
Õppekavaarendus
- Õpetada ja motiveerida õpilast iseseisvalt õppima ja vajadusel abi küsima!
- Õpetajate koostööpäev – õpilaste iseseisva õppimise päev (Teamsis)
- Lennupõhine ja aineteülene õppetegevus, mille eesmärgiks on toetada õpilase individuaalset arengut, koostööoskust ning hakkamasaamist edasises elus.
- Kaasav haridus – muukeelne, HEV õpilane tavaklassis
- Eesti keele kui võõrkeele tulemuslik õpetamine
- Õpitulemustele toetuva õppe korraldus, sh õppimist toetav hindamine
- Mitmekesine õpiruum - õppetöö koolimajas, laboris, looduses, linnaruumis, ettevõttes, mäluasutuses, teaduskeskuses, looduskoolis, virtuaalses keskkonnas
- Teema-aastad ja huvitegevus õppekava lahutamatu osana
Õpetaja
- Õpetaja toetamine erialase pädevuse, vaimse ja füüsilise tervise tagamiseks
- Õpetajate koostööpäev õpilaste individuaalse arengu toetamiseks
- Õpetajate järelkasv ja õpetajaameti väärtustamine.