EST ENG RUS

Üldtegevuskava

Tallinna Kristiine Gümnaasiumi prioriteedid 2019/2020

KESKKOND JA KOOSTÖÖ

Muutuv õpikäsitlus

  • Ainetevaheline lõiming (teemapõhine ja koostöine õpe) õpetajate koostöö põhikooli ja gümnaasiumi õppekavades
  • Põhikooli õpitulemused ja lõpetamine

Õppe- ja kasvatustegevus ning õpikeskkond:

  • Digipädevusmudeli rakendamine (1-12.klass)
  • Tagadada õpilasele võimetekohane areng ja põhikooli lõpetamine sobivas õppevormis
  • Õpetaja kui õpilase arengu toetaja, juhendaja ja suunaja
  • Õpilase sotsiaalsete (suhtlemise ja koostöö) oskuste arendamine mitmekülgsete tegevuste ja projektide kaudu

      -    Heategevus ja õpilase enese panus väärtuskasvatuses

      -    Aktiivne koolipäev

Personalikoolitus:

  • Digipädevusmudeli rakendamine
  • Materjalide süstematiseerimine ühiskasutuseks kooli võrgus

      - Sisekoolitus “Kolleegilt, kolleegile” - õpiring

  • Õpetaja eneseareng mentori ja praktikajuhendajana
  • Koolikeskkonna vaimse ja füüsilise turvalisuse tagamine (töötervishoid, tööohutus, koolivägivalla ennetamne, kriisiõppus)
  • Õpetaja professionaalse arengu toetamine vastavalt koolituskavale (HTM, HITSA, INNOVE ja kõrgkoolid jm)

Koostöö huvigruppidega:

  • Koostöö ja tagasiside huvigruppidelt, heaoluuküsitlused e-arengusvestlused tagavad kooli stabiilse arengu.
  • Kiire ja kaasaegne infovahetus tagab rahuliku töörütmi.
  • Oleme avatud mitmekülgsele koostööle.
  • Vanemad on kaasatud ja toetavad kooli väärtusi, turvalist ning vägivallatut koolikultuuri

Tulevased sündmused:


13.02 Aabitsapidu
13.02 Kooli sünnipäev

Rohkem infot: huvitegevus -> sündmuste kalender



Logi sisse

 TKG 100 INFO

Tunniplaan

 

  

Klõpsa Padleti ikoonil ja

vaata näiteid IKT

kasutamisest koolitundides

 

"Aktiivne ja turvaline koolipäev"